عزت و اقتدار کشور مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگران است
نوشته شده توسط : محسن

 

 

امیر سرتیپ شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عزت و اقتدار امروز کشور در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و... مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش  در بازدید از اردوگاه کوهستان امامزاده هاشم (ع) دانشجویان دانشگاه شهید ستاری که با حضور  امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان، فرمانده، حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس عقیدتی سیاسی و دیگر مسئولین و فرماندهان این دانشگاه انجام شد طی سخنانی گفت: تربیت و آموزش صحیح افسران جوان علاوه بر پرورش نیروی کارآمد در صحنه های حساس کشور،  تضمینی برای آینده  ارتش و نیروی الهی هوایی در راستای حراست از این آب و خاک و حفظ امنیت میهن عزیزمان است.

وی  با اشاره به نقش پررنگ اساتید و پیشکسوتان در عرصه آموزش و انتقال تجارب آنان به کارکنان مستعد و جوان افزود: این عمل، کاری ضروری، با ارزش و امری خداپسندانه است و باعث قوام و تقویت قدرت نیروی هوایی در صحنه های حساس خواهد شد .

سرتیپ شاه صفی در ادامه تصریح کرد: آمادگی به روز نیروهای مسلح به همراه تقویت ایمان آنها، سبب آرامش خاطر ملت فهیم مقتدر و ولایتمدار ایران اسلامی خواهد شد.

شایان ذکر است فرمانده نیروی هوایی درحاشیه این بازدید با حضور در نمایشگاه فرهنگی این اردوگاه با ابراز خرسندی از برپایی این نمایشگاه و موضوعات جدید استفاده شده در آن، گفت : این جوانان از بهترین ذخایر ارتش و نیروی هوایی  به ویژه ایران اسلامی هستند لذا در آگاهسازی و بصیرت افزایی افکار و ذهن این عزیزان می بایست از تمامی امکانات استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: نیروی هوایی ارتش ،ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: